رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ژوزه مورینیو عزمش را برای جذب ستاره جوان برزیلی جزم کرده و انتقال او به رئال، به دلیل بدهی مدیربرنامه های او به پرس، به اسانی انجام خواهد شد

Lucas Moura, Brazil
 

- سران باشگاه رئال مادرید از بدهی واگنر ریبه یرو، مدیربرنامه های برزیلی به این باشگاه نهایت بهره را خواهند برد و بابهره گیری از این بدهی برای جذب لوکاس مورا، دست به کار خواهند شد.

این درحالی است که ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال اخیرا برای تماشای دیدار دوستانه دو تیم برزیل و دانمارک به هامبورگ سفر کرده بودتا بازی لوکاس مورا را زیر نظر بگیرد. البته او بازی دانیلو را نیز زیر ذره بین گرفته بود.

طبق گزارش منتشره در گل دات کام، یافتن یک زوج ایده ال برای ژابی الونسو، اولویت اول مورینیو است و از همین رو او از سران رئال خواسته تا مورا را برایش خریداری کنند. دراین میان والدین این بازیکن جوان با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال دیدار کرده و با هم شام خورده اند.

از سوی دیگر سران باشگاه سائوپائولو تمایل زیادی دارند تا ستاره 19 ساله شان را برای دو سال دیگر در اختیار داشته باشند ولی سران رئال به دنبال خرید مورا در بازار تابستانی هستندو اعضای خانواده او از هم اکنون مذاکراتی را با رئالی ها آغاز کرده اند.

ریبه یرو، مدیربرنامه های صاحب نام برزیلی ، نقش پررنگی در انتقال بازیکنان برزیلی ای همچون کاکا، روبینیو و ژولیو باپتیستا به رئال را داشته است. او اکنون مدیربرنامه های نیمار نیز هست و تلاش زیادی برای آوردن او به رئال انجام داد.

گل دات کام در ماه مارس در گزارشی به این نکته اشاره کرد که ریبه یرو بعد از طلاق از همسرش با مشکلات شدید مالی گرفتار شد و فلورنتینو پرس به او پول قرض داده بود که این پول درحقیقت به منزله حق الزحمه برای جذب نیمار بود. اما بعد از آنکه روند انتقال نیمار به رئال با بن بست مواجه شد، پرس اکنون امیدوار است تا ریبه یرو  برای جبران این لطف پرس، مورا را به رئال بفرستد.

این طور به نظر می رسد که خود لوکاس مورا و اعضای خانواده اش با این انتقال موافقند ومادریدی ها اکنون باید ژوونال ژوونسیو، رئیس باشگاه سائوپائولو را متقاعد کنند، کسی که چند روز پیش اعلام کرد که پیشنهادی 32 میلیون یورویی را برای این بازیکن، ردکرده است؛ پیشنهادی که به نظر می رسد که از سوی باشگاه چلسی ارائه شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ] [ 19:2 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید